1- شهید

نمیدونم خدا چی به بعضی از بنده هاش نشون میده که از نظر ما آدم های معمولی به جنون میرسن!اینکه اینقدر راحت عزیز ترین چیزی که دارن یعنی جونشون رو خیلی ساده از دست میدن! حالا اونایی که زن و بچه دارن که دیگه بدتر! مگه آدم میتونه دل بکنه؟؟ اصن خدا برا همین میگه که شما رو با زن ها و فرزندانتون امتحان می کنیم! حالا چجوری میشه همه این وابستگی ها رو بیخیال شد و پرواز کرد و رفت! اونم تو اوج جوونی ... صدرزاده هایی که شهید میشن و میرن! کی میفهمه؟! غرق شدیم تو روزمرگی های خودمون! هدف اصلی رو گم کردیم...


2- ترس از مرگ

درسته که خدا بخشنده و رحیم و ایناس! ولی بد نیس بعضی موقع ها هم آدم بترسه! اونم از مرگ! از تلخی لحظات جون دادن!

"در روایتی آمده است که روزی عزرائیل نزد حضرت موسی (ع) آمده و قصد گرفتن جان او را داشته است و سرانجام پس از گفت و گوهای فراوان با موسی (ع)، عزرائیل با دادن نارنجی خوشبو به موسی (ع) روح او را از بدن قبض می نماید. پس از آن که روح موسی (ع) از بدن جدا گردید، فرشتگان از وی پرسیدند: یا اَهونَ الانبیاء مَوتاً کَیف وَجَدت المُوت؛ ای کسی که در میان پیامبران از همه راحت تر مُردی، مرگ را چگونه یافتی؟
 موسی (ع) پاسخ داد: کشاةٍ تُسلَخُ وَ هی حَیَةٌ؛ مرگ را مانند گوسفندی که زنده پوستش را بکنند یافتم. (مناهج الشارعین: 590)"

 بترسیم آقا! بترسیم!!

"علاوه بر این در باب تلخی مرگ از نظر حضرت یحیی (ع)، از امام صادق (ع) نقل شده است که ایشان فرموده اند: حضرت عیسی (ع) به کنار قبر حضرت یحیی (ع) آمد و از درگاه خداوند متعال درخواست نمود تا یحیی (ع) را زنده نماید. پس دعایش مستجاب گردید و یحیی (ع) از قبر بیرون آمد و به عیسی (ع) گفت: از من چه می خواهی؟ عیسی گفت: می خواهم با من اُنس بگیری، چنانچه در دنیا بر من مأنوس بودی.
 سپس یحیی (ع) پاسخ داد: ای عیسی (ع)! هنوز تلخی مرگ در کامم فروننشسته، تو می خواهی مرا به دنیا برگردانی و بار دیگر تلخی مرگ را بچشم؟! آنگاه یحیی (ع) از عیسی (ع) جدا شد و به عالم قبر بازگشت. (عالم برزخ: 16- 21)"

بترسیم...


3- روزمرگی های یک آبدارچی

خیلی جالبه که بعضی از پیج های اینستاگرام برای جذب 2 تا فالوور به درو دیوار میزنن خودشون رو و هزار جا تبلیغ میکنن! ولی یه آدم خیلی ساده با یه شغل خیلی ساده میاد از زندگی روزمره اش عکس میگیره و متن های صادقانه میذاره و خیلی زود محبوب میشه و از خبرگزاری ها میان باهاش مصاحبه میکنن و عکسش میره تو روزنامه ها! این یه معنی بیشتر نداره! اینکه هنوز مردم گرایش به ارزش های انسانی و صداقت و ... دارن!

دوس داشتین یه نگاهی بندازین kazem.aghlmand


 4- دیجیتال دراگ

"مخدر دیجیتالی نوعی فایل‌های صوتی هستند که با ایجاد فرکانس‌های مختلف روی هر گوش تاثیر خاصی روی مغز می‌گذارند و تجربه مصرف مواد مخدر سنتی همچون تریاک، کوکائین، مرفین، آدرنالین و غیره را در مغز شنونده شبیه‌سازی می‌کند"

قشنگ معلومه که داریم به آخرای دنیا نزدیک میشیم! این دیگه چه مدلشه آخه!!!


پ.ن: مکروا و مکر اللَّه واللَّه خیر الماکرین (شک ندارم تو این آیه!)